Kliknij ten link, aby przejść do panelu logowania.
Teraz do wszystkich płatnych Serwisów internetowych
Wydawnictwa Podatkowego GOFIN loguj się w jednym
miejscu.


Po zalogowaniu znajdziesz menu z linkiem do swojego
konta abonenta i dodatkowych opcji.

ASYSTENT Gofin - Darmowa aplikacja dla Księgowych
Najnowsza wersja aplikacji ASYSTENT Gofin 1.1.66.0

Pamiętaj! Na stronie www.ASYSTENT.gofin.pl zawsze możesz pobrać
najnowszą wersję aplikacji.
Plik instalacyjny
Aktualizacja aplikacji
Aktualizacja automatyczna

Przy każdym włączeniu ASYSTENTA, aplikacja sprawdza automatycznie czy jest dostępna kolejna aktualizacja (opcja domyślna).
Jeśli aktualizacja jest dostępna, wyświetli się komunikat z pytaniem czy zainstalować najnowszą aktualizację.
Aktualizacja ręczna

Jeśli chcesz sprawdzić czy jest dostępna aktualizacja aplikacji bez jej wyłączania
i ponownego włączania, kliknij prawym przyciskiem myszki ikonkę ASYSTENTA IKONA
w pasku skrótów Windows (najczęściej znajduje się ona na samym dole z prawej strony, obok godziny) i wybierz opcję "Sprawdź aktualizację".
Aktualizacja ręczna
Uwaga! Część zmian i modyfikacji w aplikacji ASYSTENT Gofin jest wprowadzana na bieżąco, bez konieczności instalowania aktualizacji.
Nowe funkcje ASYSTENTA - Historia zmian
21.11.2017 - ASYSTENT Gofin - Aktualizacja od wersji 1.1.64.0 do wersji 1.1.66.0
  • Zakładka Strefa użytkownika - logowanie za pomocą KONTA Gofin.
  • Zmiany w zakładce Twoje zakładki - nowy sposób wyświetlania dodanych zakładek.
  • Zakładka Logowanie - Zmiany dotyczące wyświetlania danych osobowych.
  • Wiele innych zmian optymalizujących i usprawniających pracę ASYSTENTA Gofin.
12.12.2016 - ASYSTENT Gofin - Aktualizacja do wersji 1.1.61.0
  • Zakładka Pomocniki Księgowego
    Dodano dwa nowe serwisy: Przewodnik Księgowego on-line oraz Przewodnik Kadrowego on-line.
    Przewodnik Księgowego (on-line) - zawierający WSZYSTKO na temat rachunkowości oraz opracowania o podatkach (VAT, PIT, CIT).
    Przewodnik Kadrowego (on-line) - zawierający WSZYSTKO na temat prawa pracy i ubezpieczeń w ZUS.
  • Aktualizacja zakładki Prenumerata 2017 - NOWA OFERTA: wysokie rabaty, atrakcyjne nagrody, nowe przywileje.
  • Wiele innych zmian optymalizujących i usprawniających pracę ASYSTENTA Gofin.
17.09.2015 - ASYSTENT Gofin - Aktualizacja do wersji 1.1.58.0
  • Nowa stacja radiowa Po godzinach » Radio
    W zakładce Po godzinach dodano nową stację radiową - RADIO ZŁOTE PRZEBOJE
  • Zakładka Forum
    Wprowadzono dodatkową opcję powiadomienia o nowym poście dodanym do obserwowanych przez Ciebie tematów na Forum. Teraz na bieżąco będziesz mógł śledzić dyskusje użytkowników Forum, na tematy które Cię interesują (które obserwujesz).
  • Szybsze uruchamianie aplikacji (usunięcie okna startowego)
  • Opcja wyłączenia dźwięku (głosu)
    Umożliwienie niezależnego wyłączenia sygnałów dźwiękowych i sygnałów podawania pełnej godziny w zakładce Strefa użytkownika » Ustawienia ASYSTENTA.
  • Dodanie do submenu (menu rozwijalne przy ikonie ASYSTENTA na pasku zadań) opcji „Ustawienia” prowadzącej do zakładki Strefa użytkownika » Ustawienia ASYSTENTA.
  • Zmiana nazwy zakładki Prenumerata 2015 na Prenumerata 2016
    W zakładce prezentowane są informacje o produktach Wydawnictwa Podatkowego Gofin oraz promocjach dostępnych w ramach oferty „Prenumerata 2016”.
5.02.2015 - ASYSTENT Gofin - Aktualizacja do wersji 1.1.42.0
  • Moja książka kucharska
    Dzięki tej opcji można tworzyć listę linków do swoich ulubionych przepisów z zakładki Po godzinach » Kulinaria. Aby zapisać link do przepisu wystarczy kliknąć przycisk "dodaj do Mojej książki kucharskiej", który znajduje się przy każdym przepisie (ikonka książki z plusem). W ten sposób linki do swoich ulubionych przepisów będziesz mieć zawsze pod ręką.

    Uwaga! Baza linków do przepisów dodanych do Mojej książki kucharskiej jest zapisywana w komputerze użytkownika. Jeśli aplikacja ASYSTENT Gofin zostanie odinstalowana i ponownie zainstalowana, zawartość Mojej książki kucharskiej będzie taka sama jak przed dokonaniem wspomnianej operacji (dotyczy to również aktualizacji aplikacji).
  • Wiele innych zmian optymalizujących i usprawniających pracę ASYSTENTA Gofin.
22.12.2014 - ASYSTENT Gofin - Aktualizacja do wersji 1.1.29.0
  • Opcja pinezki
    Umożliwia zablokowanie/odblokowanie zamykania okien zakładek po kliknięciu w link. Gdy pinezka jest w pozycji poziomej – opcja w danej zakładce jest nieaktywna (okno zakładki zamknie się po kliknięciu w dowolny link). Gdy pinezka jest w pozycji pionowej – opcja w danej zakładce jest aktywna (okno zakładki pozostaje otwarte nawet po kliknięciu w link i przekierowaniu do strony internetowej). Opcję pinezki można włączyć/wyłączyć w zakładce Strefa użytkownika » Ustawienia ASYSTENTA » Ustawienia opcji pinezka.
  • Zakładka Sygnały dnia » Terminy własne
    Dodano możliwość powiększania/pomniejszania pola z terminami własnymi. Wystarczy „chwycić” kursorem szary pasek pomiędzy polem „SYGNAŁY DNIA”, a „TERMINY WŁASNE” i trzymając lewy przycisk myszki przesunąć w górę lub w dół. Po tej operacji ASYSTENT zapamięta nowy wymiar pola.
  • Oznaczenie ostatnio otwartej zakładki
    Przeglądając zawartość ASYSTENTA Gofin, aplikacja zapamięta ostatnio otwieraną zakładkę (tło przycisku będzie podświetlone ciemniejszym kolorem przez 20 minut od zamknięcia zakładki).
  • Informacja o nowych hasłach
    Użytkownicy zalogowani w ASYSTENCIE do „SERWISÓW PŁATNYCH”, będą informowani za pośrednictwem aplikacji np. o nowych hasłach dostępu do płatnych Serwisów internetowych Wydawnictwa Podatkowego Gofin (w module „SERWISY PŁATNE” wyświetli się stosowny komunikat) - Strefa użytkownika » Logowanie » SERWISY PŁATNE.
  • Wideoporady w Aktualnościach
    W zakładce „Aktualności”, pod polem z artykułami, dodano link do najnowszego filmu z cyklu „Wideoporady Ekspertów Gofinu”. W tych krótkich filmach, nasi eksperci z Redakcji Czasopism i Gazety Podatkowej wyjaśniają najnowsze zmiany w przepisach z zakresu m.in. podatków, rachunkowości i prawa pracy.
    W tym miejscu będą pojawiać się również linki do bezpłatnych pomocy dla Księgowych.
  • Nowa zakładka Prenumerata 2015
    W zakładce prezentowane są informacje o produktach Wydawnictwa Podatkowego Gofin oraz promocjach dostępnych w ramach oferty „Prenumerata 2015”.
  • Zakładka Strefa użytkownika » Ustawienia ASYSTENTA » Serwery Proxy
    Na prośbę użytkowników dodano możliwość łączenia się aplikacji z Internetem poprzez serwer proxy.
  • Kilkanaście innych zmian optymalizujących i usprawniających pracę ASYSTENTA Gofin.
3.10.2014
  • Zakładka Po godzinach » Kulinaria
    Dodano opcję sortowania przepisów według kategorii (Ciasta i desery, Dania główne, Przystawki i sałatki, Zupy), alfabetycznie oraz chronologicznie.
25.09.2014
  • Zakładka Forum » Obserwowane tematy
    Uzupełniono zakładkę o informację o ostatnio dodanym komentarzu.
  • Zakładka Forum
    Wprowadzono automatyczną aktualizację informacji w zakładce Forum.
17.09.2014
  • Zakładka Po godzinach » Wyślij życzenia
    W oknie podglądu, które otwiera się po kliknięciu w miniaturę kartki, dodano opcję przeglądania wszystkich dostępnych wzorów z możliwością wybrania kartki do wysłania.
11.09.2014 - ASYSTENT Gofin - Aktualizacja do wersji 1.0.201.0
  • Wyświetlanie paska ASYSTENTA dla niestandardowych wielkości czcionek i widoków (innych niż 100%) stosowanych w systemie Windows oraz w przeglądarkach internetowych. Użytkownicy zgłaszali, że przy niestandardowych ustawieniach wyżej wymienionych parametrów, część paska ASYSTENTA jest niewidoczna. Aktualnie pasek wyświetla się prawidłowo przy wszystkich wielkościach czcionek.
  • Logowanie do Serwisów płatnych - Aby się zalogować należy wpisać dane logowania (użytkownik i hasło) w module "SERWISY PŁATNE" i kliknąć przycisk "Zaloguj się". Otworzy się strona www.logowanie.gofin.pl ze statusem "Użytkownik zalogowany". Od tej chwili użytkownik jest zalogowany do wszystkich przysługujących mu Serwisów płatnych. Listę dostępnych Serwisów można sprawdzić na stronie www.logowanie.gofin.pl w zakładce "Informacje o dostępach".
  • Opcja wyłączenia dźwięku (głosu) informującego o pełnych godzinach ("Strefa użytkownika » Ustawienia ASYSTENTA").
  • Szereg zmian optymalizujących działanie i stabilność ASYSTENTA.
 
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • zapewnienia prawidłowego działania serwisów (utrzymania sesji),

  • analizy statystyk ruchu i reklam w serwisach,

  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia personalizowanych reklam.

Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o.

Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam jest partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. (SDO). Odbiorcą informacji z plików cookies są Netsprint S.A., Google LLC oraz spółki zlecające SDO realizację kampanii reklamowej, a także podmioty badające i zliczające tę kampanię. Dane te mogą ponadto zostać udostępnione na rzecz partnerów handlowych SDO.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora w serwisie internetowym.

  • Dobrowolna zgoda

    Aby móc wyświetlać spersonalizowane reklamy dopasowane do Pani/Pana zainteresowań, partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. musi mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne (nie ma obowiązku jej udzielenia).

Zgoda

W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w związku z możliwością wyświetlenia reklam dopasowanych do Pani/Pana zainteresowań poprzez kliknięcie w przycisk „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody.